En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

onsdag, oktober 21

Onsdag=Scrappkväll

Har vart iväg och scrappat ikväll, fullt i butiken åt alla håll och kanter. Knappt så att det fanns en stol över. Många har börjat på julkort, tycker egentligen att det känns lite tidigt att starta det redan i oktober men jag flöt med strömmen och påbörjade ett jag med. Hann även göra ytterligare en layout på "Brallan", inte helt 100% nöjd med den men vi får se om det blir något ytterligare filande på den.

Uppe i högra hörnet är det en gnuggistext med swirls lite vid sidan som synns lite dåligt.


Angående dansen så har jag nu lärt mig grundstegen i balett felfritt, svävar galant runt på tå hela dagarna och vill helst inte göra annat.

"Holgistrollet" ville vara med och testa hur det kändes att vara en graciös balettdansör istället för en stor stenklump. Visst ser det redan mer vigt ut?

Märk garnnystanet, känns inte som att det har gjort så mycket att jag har fått öva öva öva för att lyckas komma upp på tå, det märks inte idag i vilket fall. Tofflan är i st 40 och används mellan träningarna(ute på balkongen).

1 kommentar:

  1. Hej Sara!

    Tack för din förfrågan om stickcafé men jag tror jag skippar det på måndag och försöker komma på scrappingen på onsdag istället.
    Kul att du har blivit så "biten" av baletten :)
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera