En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

fredag, februari 12

Mormor/Farmorkort nr. 1 och 2.


Här är det första kortet jag gjorde, blev väldigt tjejigt och rosa är kanske inte det jag använder mest. Mitten är ett velumpapper med små rosa fotavtryck.


Nummer 2 är inspirerad av en modell i magasinet Magnoliaink. Det är ett kort som du kan ställa uppvikt pga att knapparna fungerar som stöd. Lite pill att få till men roligt.

Kort nummer 3 ska jag försöka få klart i helgen, om det nu inte blir att jag fastnar med mina pomatomushalvvantar framför OS-sändningarna. (pomatomus är ett mönster för er som inte vet). Funderar på att anmäla mig till Team Sweden och vara med i UFO-klassen. Får kolla över schemat i skolan och se om det finns en ärlig chans att hinna med att sticka så mycket under OS.

1 kommentar:

  1. Halloj!
    Var det kul på scrappingen igår? Jag är hemma och är sjuk igen, börjar bli riktigt less. Vilket fint kort, känner igen modellen minsann. Kram

    SvaraRadera