En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

lördag, februari 20

Panikkort och en ny förälskelse.


Trodde jag hade gjort klart alla kort till mamma, men icke sa Nicke. Det var en väninna som fick fel sorts kotte till barnbarn,så det rosatonade kortet som är i Trollhättan passade inte längre. (De hade gjort ett könstest innan som sa att det var en tjej så surprise surprise.)

"Flower Fairies" min nya favorit när det gäller stämplar, så vackra. Den här är den lilla varianten av mandelblomsälvan och färglagd med distressink. Köpte även lavendelälvan men den har jag inte haft tillfälle att använda ännu. Nackdelen med älvorna är att de är lite för stora för de plexiglas jag har och de akrylblock som fanns på Scrapbookstore här i Uppsala, tur jag har snälla männsikor runt mig som fixar åt mig. =)
Kortet den här sitter på får ni inte se i helhet, det är ett litet hemligt projekt bakom det men så fort jag vet att det har kommit fram så ska ni få helheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar