En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

tisdag, mars 30

Avslöjande nr 1!


Äntligen kan jag avslöja lite av det jag har pysslat med den sista månaden.
Kortet här ovan var det som det avslöjades en liten bit av i förra inlägget. Det gick till den som drog in mig i scrapträsket, så jag var ju tvungen att använda mig av så många tekniker jag kom på för att glänsa lite. Den underbara stämpeln är lånad och uppstämplad från Linnzan och sen målad med distressfärg. Från början var det tänkt att tagen skulle suttit i den lilla fliken men den blev lite för stor men passade bra där den hamnade istället.



Det här kortet har kommit fram lite tidigt, men vad gör det när jag visste att det inte skulle komma på födelsedagen i vilket fall. Glad blev mottagaren och fällde nästan en tår.

Vi var iväg till Mians i Enköping i söndags igen. Rena julafton att komma dit, så mycket roligt och inspirerande. Hittade ursöta (men dyra) papper från Maja Design och lite nytt kul att altra. Får se om det blir ett altrat inlägg nästa gång eller om det blir med fler avslöjanden.

1 kommentar:

  1. Tjusigt!!!
    Å visst hade vi trevligt i Enköping!!
    Hoppas vi ses snart igen!!
    /C

    SvaraRadera