En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

måndag, mars 1

Mians i Enköping.

Igår var jag med scrapvänner på äventyr. Vi hade bokat in oss för att sitta och pyssla i Mians scrapbutik i Enköping. På vägen dit passerade vi Örsundsbro och kunde då inte låta bli att svänga in till Ittalaoutleten och ett par mycket trevliga inredningsbutiker som ligger bredvid outleten
.
Scrapbutiken är den största jag har varit inne i med bara scrapprylar(rena himmelriket), kan ju säga som så att pengarna flaxade rätt friskt både för mig och övriga pysseldeltagare. Under dagen fick jag gjort ett beställt kort till svärmor och ett kort inför en av födelsedagarna i veckan. Det införskaffades också material för alternativ scrapbooking av lite olika slag. Det var helt enkelt en väldigt rolig och inspirerande dag.

Det här bruna är svärmors, "mitt" födelsedagskort får jag hålla på någon dag till så att inte någon kan tjuvkika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar