En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

tisdag, mars 9

Ursäkta...mitt huvud är rörigt!

Hoppas inte allt för många har vart deppade över att jag inte har lagt upp något nytt den senaste veckan. Är mitt i slutspurten inför praktik med examensprojekt och det är prov åt alla håll och kanter. Jag har dock hunnit pyssla lite grand emellanåt. Måste ju rensa huvudet.

Har gjort en styck "Caliometry", en blandning av hårband och mössa.
Börjat på raggisarna kompisen beställde efter att ha fått miniraggisar till yngsta dottern.
Har gjort 8 inbjudningskort till vår examensfest med klassen och sist men inte minst så har jag donat lite med hemlisar som jag kommer avslöja först efter att jag har varit hemma i Trollhättan och firat av ett gäng födelsedagar som går av stapeln nu i dagarna.

Återkommer med bilder när ögonen går i kors över alla siffror och bokstäver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar