En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

söndag, januari 8

Morgon stund har guld i mun!



Var tvungen att stanna till och fota lite med den enda kameran jag hade med, ifånen en morgon när jag var på väg hem efter ett nattpass. Systemkameran ligger fortfarande nerpackad tillsammans med det nya objektivet jag köpte innan jul. Kameran och objektivet kommer att användas den dagen när mitt lådfyllda pysselrum är någorlunda i ordning. Tar någon låda i gången så det går inte så fort. Dessutom har jag inte bestämt mig om jag ska tapetsera hela eller bara göra fondvägg och måla resten.

1 kommentar:

  1. Hallå hoppas allt är bra med dig!
    Mycket vacker himmel.
    Har ni kommit iordning i nya lägenheten, gick flytten bra?
    Hoppas vi ses snart på någon scrappingträff.
    kram

    SvaraRadera