En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

torsdag, juli 12

Liten ask!

 Satt och skulle egentligen fortsätta med ett annat projekt igår kväll när jag kom hem från jobbet, men så blev jag så sugen på att kladda med färg.
Bredvid mig hade jag då ett papper med massa figurer utskurna med cameon (skärmaskin) varav den här lilla asken var en.
Asken är ca 10 cm i botten och 7-8 cm upp till handtaget.
För att piffa upp den använde jag mig av ett par bakgrundsstämplar, distressfärg, StazOndyna, perfect pearls mist på fjärilen och blomman och lite bling.
Inuti kan jag tänka  mig att man kan få plats med en liten smyckesask eller några chokladpraliner.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hoppas du har en skön sommar! Vad mkt läckert man kan göra med Cameon, superfin!
    Kram Karin

    SvaraRadera