En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

fredag, augusti 17

Pågående projekt!

Här kommer en liten sneak peak på mitt pågående projekt, ett påsalbum.

Layouten för den här sidan blev väldigt simpel. Den bruna braden med "sidhållaren" (Heter de så på svenska?) håller fast 4 st flärpar som man kan vika upp och därbakom hitta lite bilder.

Det är lite kul med påsalbum, de kräver att man tänker till lite och klurar på hur man ska få plats med alla bilder samtidigt som du inte vill göra albumet för tjockt.
Än då länge har jag löst det genom att göra massa tags och minialbum i albumet.

1 kommentar:

  1. Hej på dej kul at du hittade till min blogg. Bandstumpar är som spillpapper man får förvara dem någon annanstans Jag brukar lägga småbitar i en plastburk och kan då o då hitta lite fyndband eller så samlar jag ihop det och ger det till min pysslande systerdotter som gör av med en hel del material.Jag tror iof sig inte de kasar ur brickorna men de försvinner i mängden så man inte ser dem.
    Tittar gärna in till dig igen för jag tyckte du har gjort så många fina saker
    Ha en bra helg
    Kram Mona

    SvaraRadera