En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

lördag, juni 15

Cykelvasan 2011!

 För två år sedan låg jag i hårdträning vid den här tiden av året. I början av augusti skulle Cykelvasan genomföras tillsammans med 3 jobbarkompisar. Det vill säga, jag skulle cykla i Vasaloppsspåren 9 mil. Nu slutade med att jag var tvungen att bryta efter 6 mil pga mitt första rejäla astmaanfall på 20 år, lite surt men men.
Hela resan fotade jag lite här och där, tom i spåren. Resultatet har under våren försökts samlats till ett påsalbum med massa minialbum i sidofacken. Äntligen är det klart. Jag har försökt att använda 5-6 mönsterark i samma serie så långt det gått. Fram och bak, småbitar hit och dit...tro mig det räcker länge när man måste vända och vrida på bitarna.
 Two years ago I was in training for Cykelvasan. It was me and 3 collegues from my former job that was bound to ride. 90km by bike almost the same was as Vasaloppet. I managed 60km before I had my worst astmaattack for about 20 years =(
All the way my camera was by my side and the photos resulted in a bagalbum filled with smaller minialbums and a lot of memories.
Ive tried to only use 5-6 patterened papers and belive me...theres a lot of ways to use spall pieces when you challenge yourself to use all of them.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar