En blogg om scrappbooking, stickning, lite virkning och fotografering.

måndag, november 25

Showcase card!



 På en träff fick vi en utmaning med en "färglapp" och jag tror att jag drog lite av en vinstlott när jag fick färgerna svart och grönt. Det enda som fick bryta var 3 dekorationer. Kortvikningen är min egna (iaf har jag inte sett den någonstans förut) och var i grund och botten ett "swingflip card". Vad tror ni om namnet "Showcase card"?

On a scrapmeeting there was a challange with "colournotes" and I think I got lucky getting black and green. The only thing not in green that was allowed was 3 decorations. The cardfolding is my own (or at least one I havn't seen before) but I started to do a "swingflip card" and flipped out so to say. What do you think about the name "Showcase card"?







Ståendes/ Standing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar